Galeria
Galeria
Galeria
Galeria
 

2010-04-09 - Wystartowała nowa strona naszej sieci www.box3.pl

2010-03-16 - Problem z systemem operacyjnym Windows Vista utrudniający dostęp do sieci. Prosimy uzytkowników Visty o zapoznanie się z treścią atrykułu.

2010-03-11 - Przypominamy o działającej usłudze hostingowej. Czyli miejsce na naszym serwerze na Państwa stronę oraz konto pocztowe. Usługi działają w domenach: sobieszow.pl, podgorzyn.net , oraz cieplice.net i co najważniejsze są darmowe. Formularze rejestracyjne dostępne są w panelu klienta. Zapraszamy

2010-03-04 - Zapraszamy na podstronę z informacjami dotyczącymi temat telewizji kablowej.

2010-03-01 - Nowy cennik - promocja "Wiosna 2010"

2010-02-22 - Z przyjemnością informujemy o podłączeniu ulicy Żabiej do magistrali światłowodowej

2010-02-12 - Nowy system autoryzacji w naszej sieci. Od 1 maja w naszej sieci ozowiązywać będzie system autoryzacji urządzeń oparty o serwery RADIUS. Prosimy o weryfikację adresów Państwa urządzeń w panelu klienta.

2010-02-04 - Kolejny węzeł sieci na ul. Wita Stwosza 4 podłączony łączem gigabitowym.

2010-02-03 - Zaczęliśmy wymianę urządzeń aktywnych w naszej sieci przystosowując ją do obsługi telewizji IP. Jeszcze w lutym zaczynamy testy pierwszych instalacji telewizji w Sobieszowie. Na początku marca przedstawimy pełną ofertę programową.

2010-02-02 - Zakończyliśmy kolejny etap podłączania węzłów sieci do magistrali światłowodowej. Podłączone zostały węzły na ul. Karkonoskiej, Tetmajera, Cieplickiej 195, Cieplickiej 144, Cieplickiej 122, Zapolskiej 3, Zapolskiej 4 oraz osiedle ORLE. Każdy z węzłow sieci podłączony jest bezpośrednio z naszą serwerownią łączem 1Gbit/s. Dodatkowo jako zapasowa funkcjonuje stara struktura sieci.
W lutym planujemy uruchomienie kolejnych na ul. Cieplickiej, Żabiej, Kamińskiego, Chałubińskiego, Karkonoskiej, Świerkowej, Liczyrzepy, Miłej, Topolowej, Kamiennogórskiej, Łazienkowskiej, Makuszyńskiego. 
Plan na marzec to Zamkowa, Młyńska, Kolejowa, Domeyki, Reymonta, Conrada, Asnyka, Leśmiana, Sądowa.

2009-12-18 - Przyspieszamy także w dzień. Dd dzisiaj do końca roku zwiększamy prędkość.

2009-12-17 - Pragniemy poinformować o połączeniu naszej sieci z siecią osiedlową na osiedlu Orle. W chwili obecnej trwają prace nad modernizacją struktury na osiedlu. Do koca roku wszyscy Użytkownicy dostępni będą w ramach jednej sieci.

2009-12-17 - Awaria na ulicy Świerkowej. W związku z uszkodzeniem linii magistralnej tymczasowo sygnał dostarczany jest za pomocą radiolinii. Trwają prace nad przywróceniem połączenia kablowego. Uszkodzenie nastąpiło w wyniku ścinki drzewa. Za utrudnienia przepraszamy.

2009-09-25 - Zakończyliśmy prace projektowe budowy magistrali światłowodowej. Obejmie ona swoim zasięgiem obszar Sobieszowa oraz osiedle Orle. Od 1 października zaczynamy prace instalacyjne. Do położenia mamy 10km kabli światłowodowych.

Jednocześnie zwiększyliśmy zasięg swiadczenia usług naszej sieci o Osiedle Orle.

2009-06-20 - Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na Dniach Sobieszowa (21-06-2009). Dla pierwszych 50 osób, które nas odwiedzą oraz wypowiedzą hasło "Sobieszów.pl"  przygotowaliśmy niespodzianki.

Startujemy o 15tej !

2009-06-13 - Przyspieszamy w nocy. Od dzisiaj do końca czerwca w godzinach od 01:00 do 7:00 zwiększamy prędkość.

Przykładowo:

  • posiadasz taryfę 2048 będzie to 8192.
  • posiadasz taryfę 1024 będzie to 6144.
  • posiadasz taryfę 512 będzie to 2048.
  • pozostałe taryfy tylko 1024

Czekamy na Wasze uwagi.

2009-04-01 -Pierwsze konta www zostały już aktywowane. Zapraszamy do uruchomienia własnej strony www. Za kilka dni będzie dostępny rejestr stron naszych Użytkowników. Więcej informacji na temat kont www znajdziesz tutaj

2009-03-30 - Udostępniony został formularz rejestracji konta www. Dostępny jest on w panelu klienta.

2009-03-27 - Uruchomiliśmy nowe usługi dla użytkowników sieci. Będzie można uruchomić własną stronę internetową jak również założyć konto pocztowe. Obie usługi działają w domenach: sobieszow.pl, podgorzyn.net i co najważniejsze są darmowe. Formularze rejestracyjne dostępne będą na naszej stronie od wtorku 31 marca 2009.

 

 

2009-03-26 - Zakończyliśmy modernizację łącza do Podgórzyna. Zwiększona znacząco została przepustowość łącza. Wpłynie to zdecydowanie na stabilność sieci w godzinach szczytu.

2009-03-14 - Z przyjemnością informujemy o zakończeniu prac związanych z pierwszym etapem modernizacji głównego węzła sieci Sobieszów.pl. Modernizacja polegała na zwiększeniu przepustowości głównego łącza do Internetu jak również wymianie routerów dostępowych.

 

Komentarze [ 104 ]
dodaj komentarz »
[ Waldemar ] » Bardzo dziękuję
Bardzo dziękuję za szybką interwencję i udaną naprawę internetu oraz za darmowe wsparcie sprzętowe.
Data dodania : 2009-07-17
[ traktor ] » kiedy wróci
kiedy wróci traktor coś długo na tej stacji tankuje nowe filmy
Data dodania : 2009-07-15
[ Brumak ] » ZAjebiście
torrenty od 600- 1MB w zależności od użycia łącza stare czasy NARESZCIE powróciły
Data dodania : 2009-07-15
[ kapal1983 ] » Speed
Kozak! Tak powinno być cały czas! Stronki odpalają się odrazu a z torrentów ponad 1 mega...
Data dodania : 2009-06-21
[ niki ] » przyśpieszacie
a dzisiaj rano brak neta!
Data dodania : 2009-06-17
[ asa ] » zwiększamy prędkość
2009-06-13 - Przyspieszamy w nocy. Od dzisiaj do końca czerwca w godzinach od 1:00 do 7:00 zwiększamy prędkość. Przykładowo: * posiadasz taryfę 2048 będzie to 8192. * posiadasz taryfę 1024 będzie to 6144. TYLKO CO Z TEGO SKORO LIMIT MIESIĘCZNY TO 30GB?
Data dodania : 2009-06-17
[ popo ] » jakie powinny byc wyniki testu dla sieci clk na http://speedtest.net/
[URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/483379994.png[/IMG][/URL]
Data dodania : 2009-05-28
[ krzysiek ] » nie ma neta

Data dodania : 2009-05-13
[ atmo ] » traktor
jak mozna kozystac z ftp traktor.clk.pl
Data dodania : 2009-04-10
[ zal ] » zal
zal net. dali neta x2 a nieraz chodzi mi jeszcze wolniej...brak słów.
Data dodania : 2009-04-09
[ paweł ] » szybki net
net ładniej chodził bo była promocja do końca marca -prędkość x2
Data dodania : 2009-04-04
[ Dorian Pich ] » Internet
nie no musze powiedziec ze chyba natchnienia dostaliscie z tym netem zaczął szybko chodzic pobiera jak nigdy mi 200 kb/s z neta a po za TYM ping w grach jest mały max 30
Data dodania : 2009-03-26
[ RLZ ] » NET zajebiście chodzi
w tym miesiącu net chodzi bardzo dobrze a torrenty po 210-230 kb/s nie ma co narzekać szkoda że nie jest tak jak kiedyś że gdy nie był obciążony net to pobierało więc niż normlanie
Data dodania : 2009-03-25
[ Jacek ] » Test komentarzy
test
Data dodania : 2009-03-24
[ mrf ] » logowanie
Logowanie do systemu chyba przestalo dzialac
Data dodania : 2009-03-16
[ paweł ] » całodobowy dostęp:/
"Zapraszamy do przyłączenia się do naszej sieci komputerowej. Poza całodobowym dostępem do Internetu będziecie Państwo mieli dostęp do wielu usług jak i zasobów dostępnych w sieci lokalnej" -hmmm, jest sobota godz.7.10 a dostęp ograniczony do strony sobieszow.pl
Data dodania : 2009-03-14
[ Torrrreent ] » Porty
Wykonaj przekierowanie portów jeszcze raz :)
Data dodania : 2009-03-12
[ xxx ] » Co z tym netem
co jest ostatnio strony chodzą a w torrentach już porty nie są przekierowane i speed z 60 do 30 spadł WTF??
Data dodania : 2009-03-11
[ Joanna Skrzypkowska ] » Internet
Chciała bym Zgłośić problem, a wiec od kilku dni internet mi sie co chwile wyłacza i za jakies 5 minut znowu jest , jest problem poniewaz gdy cos pobieram z internetu caly czas wstrzymuje i zaczyna z małym transferem prosze o pomoc
Data dodania : 2009-03-07
[ Tomi ] » NET..
Co to ma być z internetem ciągle przerywa
Data dodania : 2009-03-04
[ czy ] » hub
jest martwy ?
Data dodania : 2009-02-22
[ krzysiu966 ] » hub
jeżeli upadnie hub nie bedzie sensu tkwic w clk
Data dodania : 2009-02-17
[ rav ] » hub
Nie tylko tobie hub nie działa.. moze najwiekszy plus tej sieci wlasnie padł? Hehe clk pewnie zorganizuje kolejne durne ognisko zeby nie potracić klientów.
Data dodania : 2009-02-17
[ Krzysiek ] » co sie dzieje z hubem??
od jakiegos czasu nie moge sie podłączyć do huba czyzby padł??
Data dodania : 2009-02-17
[ paweł ] » net w Wojcieszycach
wie ktoś od kogo można podłączyć internet w Wojcieszycach? -na początku od str. Cieplic. tepsa może podłączyć tel. ale za net już nie ręczą że będzie... dialog nie zakłada, operatorzy gsm odpadają
Data dodania : 2009-01-28
[ Pichu ] » CLK
Ten net to dla mnie porazka !!! ja nie wiem nie place juz wiecej bo to szkoda siana zakladam MEDIA 4 Moj kuzyn w tym ma i sie oplaca i internet sie nie wyłacza co 10 min !!!!!||||||| PORAŻKA
Data dodania : 2009-01-27
[ znowu ] » to samo
internet działa dzisiaj tragicznie :(
Data dodania : 2009-01-08
[ tt ] » ...
http://img187.imageshack.us/img187/6425/clkij9.jpg pozdrawiam
Data dodania : 2009-01-08
[ Mrf ] » Max
NeoFilozof jak masz Vectre to co sie wypowiadasz o moim laczu. A losty sa na wszystkich sernikach nie tylko wp..
Data dodania : 2008-12-29
[ Max ] » RE: dalej
To prosze tego kolege co niżej mnie się wpisał o sprawdzenie ping onet.pl ... ja mam Vectre i mam az czerwono od lostów pingując wp.pl ... pingując onet nie mam ani jednego a od 3 minut leci ping. Wp ma losty a nie sieć CLK panowie NeoFilozofowie!
Data dodania : 2008-12-26
[ MrF ] » dalej
Jak ktos mysli ze to co pisze wyssałem z palca to prosze o zobaczenie tego linka http://www.dami.pl/~morf/clk.JPG .... zglaszalem juz problem kilkakrotnie w clk ale reakcja byla na odwal sie i nie zawracaj tylka ....
Data dodania : 2008-12-22
[ MrF ] » gry
Nie tylko ty masz ten problem ... łącze z CLK jest bardzo słabo stabilne ... pingi zazwyczaj są słabe i gubi się pakiety. Do samego internetu łacze starcza ale w FPP raczej za wiele się nie pogra .... testowane na BF2142 i Urban Terror
Data dodania : 2008-12-22
[ niczek ] » gry
Wita. Mam prośbę do adminów. Co proponujecie żeby mieć mniejszy ping w grach przez neta typu cs 1.6 itp? zazwyczaj mam po 150/250.. Pakiet 1mb/s
Data dodania : 2008-12-22
[ Robert ] » HUB CLK
CO sie dzieje z hubem CLK że nie działa ??? Macie podobny problem???
Data dodania : 2008-12-18
[ Jacek ] » Trojan CD
Instrukcja na stronie Symanteca: http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2008-120318-5914-99&tabid=3
Data dodania : 2008-12-11
[ jacek ] » Trojan - problemy z siecią
Problemy z NETem sprawdz !!! Chodzi o trojana DNSChanger!!! Przetestuj użycie Combofix do pobrania tutaj http://www.instalki.pl/programy/download/antyspyware/ComboFix.php [instalki.pl] Jeśli pokaże na końcu logu ,że coś jest w kwarantannie to do /dev/null ( śmieci znaczy), a potem na wszelki wypadek zapuścić skan atyspye'a /antywira.
Data dodania : 2008-12-11
[ lukasz ] » klątwa
podpisuje sie pod tym Panem niżej
Data dodania : 2008-12-10
[ pawel ] » klątwa
rzucam na was klątwę za te przerwy w dostępie do internetu!!!
Data dodania : 2008-12-08
[ .. ] » net
Co sie dzieje z internetem ? muli że szok
Data dodania : 2008-11-30
[ : ) ] » j
: ) od 3 dni jest ms na grach 30/60 ! tak trzymac..
Data dodania : 2008-11-09
[ he ] » pakiety
a skąd mam go wziąć ?
Data dodania : 2008-11-06
[ admin ] » gubienie pakietów
Podaj adres na który wysyłasz pingi. Sprawdzimy gdzie jest problem.
Data dodania : 2008-11-06
[ he ] » kanter
Mam ten sam problem co kolega. MS 90/180 + gubienie pakietow..
Data dodania : 2008-11-04
[ MrF ] » cos slabo dziala
Bez zmian, pingi po 150-200 i losty
Data dodania : 2008-10-29
[ Jacek ] » cos slabo dziala
Mrf - Zobacz teraz czy jest lepiej :)
Data dodania : 2008-10-29
[ Mrf ] » cos slabo dziala
mam wykupione zew IP, a wyłączenie proxy nic nie pomaga... testowałem... problemy z pingami to od tego miesiąca są .... wcześniej stabilne pingi 50-70 i sporadyczne packet losty. Teraz ping skacze 60-250 caly czas a od lostów aż czerwono
Data dodania : 2008-10-28
[ Jacek ] » cos slabo dziala
Mrf - w panelu klienta jest opcja pomin proxy. Jeżeli ją zaznaczysz to bedziesz miał dużo lepsze pingi. Sprawdz po zaznaczeniu odczekaj 10 min. i gotowe. U mnie zadziałało.
Data dodania : 2008-10-28
[ jk ] » h
Nie licz na ms 10/30 w grach bo jestes w LANie. Jak znac zycie nie masz wykupionego zew. IP a nawet jesli masz to nie jest ono tak stabilne jak w innych ogolno krajowych dostawcach internetu
Data dodania : 2008-10-28
[ Mrf ] » cos slabo dziala
Jak wam dziala net od kilku dni ? bo u mnie dawnload calkiem calkiem ale pingi w grach tragiczne wieczorami i caly czas wielkie straty pakietow ://
Data dodania : 2008-10-26
[ G@ral ] » znacie jakies
Nie upieraj sie bez lini. Radiowy net to pomyłka pingi. Ciągle gubi pakiety )dialog lud netie polecam. Miałem neta taki. Pierwszy sat (tyscali prawdziwy sat 2 lata) Potem gointernet (prawdziwa pomyłka 8 miesięcy)Potem jechałem na onet sat plus pakiety TP rok. Iplus 2 lata nawet jak na komure no no. Teraz mam netie i jest ok. Mój znajomy ma w podgorzynie za darmo net wifi (nie zabespieczone-jakis prywatny). CLK działa jak konekt (sklep komputerowy)z jeleniej góry. sam byłem świadkiem kupma przez młodą dziewczyne procka za 700zeta a powinien kosztowac 500!! sprzedawca opiepszył mlodego co sprzedał i powiedział cos takiego . Tylko ja mogę tak robić no comment.
Data dodania : 2008-10-19
[ Robak ] » proxy
pomogło !!! - godziny szczytu a to jest ok :)
Data dodania : 2008-10-14
[ Tomek ] » proxy
prawie jak rakieta - jest dużo lepiej
Data dodania : 2008-10-13
[ user ] » wyłącz proxy
Wyłączyłem proxy w panelu klienta i widać różnice. Jest duża poprawa.
Data dodania : 2008-10-13
[ MJHoly ] » Niedziela
W niedzielę net nie działa-baz sensu taki internet. Wolniej niż z modem 5 lat temu.KICHA
Data dodania : 2008-10-12
[ WOW ] » WOW
jaki szybki net od dówch dni 55-60 w torentach i www szybko chodzi
Data dodania : 2008-10-06
[ NEt ] » znacie jakies
wie ktos jaki są inne nety w Podgórzynie tylko nie takie ze trzeba założyć telefon domowy tepse i dopiero wtedy można mieć np netie lub dialog
Data dodania : 2008-10-04
[ CLK - GOWNO ] » był na chwile
kurde dziś miałem neta a teraz znowu nie ma a chciałem kompa na noc zostawic by cos pobrał
Data dodania : 2008-10-04
[ df ] » hh
23:07 znow nie dziala
Data dodania : 2008-10-04
[ Mrf ] » dno
wczoraj problemy z DNS a teraz znowu nie dziala :(
Data dodania : 2008-10-04
[ c ] » clk........ zal
co za net!!! juz od wczoraj nie dalo sie nic robic !!!!!!!!!!!!!!!!!! CLK PRAWIE JAK INTErNET^^
Data dodania : 2008-10-04
[ luk ] » dns
tutaj z reszta chyba nie chodzi o to z jaka predkoscią chodzi wam internet, bo chodzi dobrze, ale jest problem z serwerem DNS o ile sie nie myle bo pinguje mi zle np wp.pl ;]
Data dodania : 2008-10-03
[ byhy ] » hh
netia 4mbps=80zł clk 2mbps=bezcenne (80zł)
Data dodania : 2008-10-03
[ CLK PRAWIE JAK INTERNET ] » znowu nie ma
kurde tego neta ciągle nie ma a jak jest to tylko na kilka dni lub godzin CLK PRAWIE JAK INTERNET
Data dodania : 2008-10-03
[ Tomi ] » zal net
dlaczego nie ma internetu ???
Data dodania : 2008-10-03
[ Konril ] » sobieszow.zal.pl
Co się dzieje z tym Netem?! raz jest raz nie ma! wkurzam się juz tylko pieniądze trace..
Data dodania : 2008-10-03
[ Robak ] » CLK NET !!!!!
Co to ma byc z internetem jest weekend io chce skorzystac z internetu !!
Data dodania : 2008-10-03
[ twoja mama ] » co to ma byc?
co to ma byc ? . .ludzie przydalby mi sie internet.. skoro place te rachunki :/ idize mi tylko strona sobieszowa.. ja sie nie zgadzam xD ..
Data dodania : 2008-10-03
[ wupe ] » szlaban.clk
co to za zdalny komputer szlaban.clk.net? firewall w raportach pokazuje mi że ten komp. przeskanował moje porty???
Data dodania : 2008-09-06
[ tomek ] » z UK ?
a jaki jest publiczny adres huba bo bardzo sie stesknilem za CLK a jestem w UK
Data dodania : 2008-08-25
[ wupe ] » zablokowany net?
na tej stronie wyświeta mi informacje ze dostęp do sieci jest zablokowany itd a net normalnie mi działa (?!)
Data dodania : 2008-08-22
[ Pielgrzym ] » padaka
Chwilowo mam jeszcze CLK, niby jest 512kb ale ciągnie po 15kb/s, strasznie mulii i NIE polecam, przełączam sie na Neostrade te same pieniądzie a o niebo lepiej ciagnie. Biorą kase, a czy mam sie 1mb czy 256kb ciągnie tak samo, nabijaja ludzi w butelke!!!!
Data dodania : 2008-08-16
[ Kajtus ] » .
zalozyc neostrade ;p
Data dodania : 2008-07-21
[ Waldi ] » CLK
sieć clk może być, mam podłączenie bezprzewodowe i jakoś idzie ,ale często się zwiesza. Macie jakąś rade aby pliki ściągały się szybciej?
Data dodania : 2008-07-06
[ TwojaStara ] » transfery
zal mi clk nie raz zdazylo mi sie siedziec u kumpla podlaczonego do jakze cudnego internetu predkosc 11 kb/s jak dobrze pojdzie nigdy ale to nigdy nie widzialem ponad 60 kb/s w sieci clk .. no tak a przed dc . nawet w sieci lipne transfery.. czasem nawet pol mega.. posrac sie idzie
Data dodania : 2008-06-23
[ monika ] » problem chlopca niepelnostrawnego
dobry pomysy,ale teraz jest kwiecien i tu sie nic niezmienia.dwa tygodnie bylam w domu i jakos niezalwarzylam nic nowego.pozdrawiam
Data dodania : 2008-04-14
[ andrzej ] » clk
bez przesady trzeba długo czekać na internet od clk muj kolega czeka jusz prawie mieśiąc a muj inny kolega czekał tylko tydzień coto za sprawiedliwosć
Data dodania : 2008-04-07
[ Rafał ] » Colin Mc Rally Dirt
Gdy chcesz zainstalować Colina dirta wyskakuje pewien błąd , poprosta trzeba sciągnać dodatkowe składniki :P jestem w posiadaniu więc moge porzyczyć Ci płyke z Dirtem ...udostępnić na Dc ++ , lub umieść na servie np. Speedyshare Kontakt gg : 10034619 Mam problem , gdy chce wejsć na jakąś stronkę włącza sie przekerowanie na www.sobieszow.pl O co tutaj chodzi ?
Data dodania : 2008-02-07
[ Rafał ] » Colin Dirt
Gdy chcesz zainstalować Colina dirta wyskakuje pewien błąd , poprosta trzeba sciągnać dodatkowe składniki :P jestem w posiadaniu więc moge porzyczyć Ci płyke z Dirtem ...udostępnić na Dc ++ , lub umieść na servie np. Speedyshare Kontakt gg : 1003419
Data dodania : 2008-02-07
[ Daniel ] » Szukam grę FARAON
Czy ma ktoś grę FARAON w wersji instalacyjnej? Jeżeli tak to zapraszam na gg numer 9317917
Data dodania : 2008-01-21
[ Daniel ] » Szukam filmu
Czy ktoś ma może na swoim komputerze film pt. PITCH BLACK. Ten film był puszczany w telewizji. W tym filmie gra VIN DIESEL, grał też w filmie "KRONIKI RIDIKA" Jeżeli ktoś ma, to prosiłbym o wiadomość na numer gg 9317917.
Data dodania : 2008-01-17
[ Martyna ] » Brak internetu!
czy u was też przez ostatnie 6 dni nie bylo internetu...;/ a jak był to na dwie godziny.;/;/;/ dlaczego tak było..;/;/;/
Data dodania : 2007-12-30
[ Maciej ] » Colin dirt
ktos mi powie dlaczego ten Colin Dirt nie chce sie odpalic ??
Data dodania : 2007-12-23
[ vipsv ] » Proba
kto może ściągnąć nfs pro street na ps2?
Data dodania : 2007-11-26
[ pozytuw ] » Wiwat
u mnie dziala!
Data dodania : 2007-11-20
[ marcin27 ] » DC++
co z tym dc Jacek pisal mi ze od poniedzialku ma dzialac a tu wielkie ....
Data dodania : 2007-11-19
[ Dc :( ] » Co z nim
wie ktos moze co trzeba zrobic by działało juz ponad 2 tygodnie nie działa
Data dodania : 2007-11-19
[ Mumin ] » Hub
Kiedy bedzie mozna sie polaczyc z hubem bo juz jakies 2 tygodnie sie polaczyc nie moge
Data dodania : 2007-11-19
[ Adam ] » DC++
DC++ umnie też niedziała
Data dodania : 2007-11-18
[ Martyna ] » DC++
Moge wiedzieć dlaczego od jakiegoś czsu StrongDC++ nie działa...x((
Data dodania : 2007-11-18
[ bodes ] » Hub
Admini!!! Odezwijcie się! Sądzę, że to już czas uspokoić hubowiczow
Data dodania : 2007-11-16
[ WANIA ] » hub
Hub się wysypał więc to nic nowego w tej sieci.
Data dodania : 2007-11-16
[ stahi ] » hub clk
ludzie pomocy od kilku dni nie mogę się połączyć z hubemwychodzą takie komunikaty:Connection timeout *** Disconnected *** Connecting to 172.16.11.1:4411...... ... czy ktoś wie co się dzieje pomocy!!! z góry dzięki
Data dodania : 2007-11-15
[ Takiktos ] » Siec
Sieć jest dobra na powno bym nie wziął neostrady bo transfery nie przbijaja 1 mb/s czyli masakra,clk ma lagi czasem ale da się przeżyć.Płace 50 zł ale mam transfer a neo 28 zł za 1 mb/s :D
Data dodania : 2007-09-29
[ TechnoT ] » DC++
Szarik na pisz do mnie na GG to podam Ci link do naszej strony i wytłumacze jak go skonffigurować , moj GG to 6261361
Data dodania : 2007-09-17
[ Szarik ] » DC++
witam mam pytanie... a mianowicie jak skonfigurowac dc++ do sieci clk?? moj na gg to 7224263.
Data dodania : 2007-07-31
[ bodes ] » transfery
Mam zainstalowany programik NetMeter.Pokazuje mi on w KILOBITACH aktualny transfer do i z komapa. Około 2 tygodni temu ściągałem do kolesia coś tam, nieważne, a NetMeter pokazał mi 285 Mb/s (megabitów). Czy to dużo? W necie dane przesyłane są w postaci bajtów 16-bitowych czyli faktycznie było 285 000 000 : 16 = 17,8 MB/s. DUŻO!!! I leję na neo, to co chcę na szybko mam na hubie a jak się trochę pokombinuje to i można transfery podgonić. Ale fakt! mogło by być deczko szybciej.
Data dodania : 2007-07-16
[ luk ] » kondolencje
TechnoT..zgadzam sie z tobą no ale dobra..mam 512 ale co z tego, że jak siąde na kompa i moj brat także naudis na PC i jeśli siedzimy we 2 na necie..to masakra..nie da sie w nic online pograc ; / CLK - takie sobie..
Data dodania : 2007-07-10
[ Barnaba ] » Trak
A Ja sie nie moge nawet na traka wbić,transfer do wrzucania jest taki że nie chce mi sie 3 godziny filmu na niego zapodawać no i jestem wkurwi....y.Trza chyba coś wyjeb...ć w powietrze to sie może ruszy cokolwiek.
Data dodania : 2007-07-10
[ TechnoT ] » kondolencje
hahaa , no to moje kondolencje , awarie jak awarie , nie da się ich przewidzieć , wspołczuje tym którzy wzieli Neo . zwykły internet jest nydny a transfery z HUB`ów publicznych ,...TRAGEDIA , po za tym jaka inna sieć organizuje imprezy integracyjne , hehe . powodzenia , założe się że i tak większość żałuje zmiane operatora , ale napewno sie do tego nie przyznacie :D , heh , no i prześlij znajomemu z końca ulicy film przez skype :D pewnie masz max 120 kb/s ... a tu rekord 12,6 Mb/s .... wiec ....umiemy tylko narzekać , ale jak jest ok to nikt ani słowa nie powie ... A CO DO SPEED , JAK NIE POTRAFISZ ODRÓŻNIĆ KB/S OD Kbit/s , no comment .. 512 - to prędkość ściągania 60 kb/s . pozdrawiam. :)
Data dodania : 2007-07-01
[ Tomasz ] » Sieć
Byłem w sieci CLK 3 lata i non stop awarie, cennik z kosmosu, transfery do d***. Wziąłem neo 1024 i jest OK!!
Data dodania : 2007-06-27
[ MJ Holy ] » Sić
co to za sieć w której co chwile coś nawala i okropnie prędkości spadają
Data dodania : 2007-06-21
[ nik ] » speed
cytuje "które ciężko pracuje spełniając oczekiwania naszych klientów" lol2 wziąłem 512kb/s ale to tylko chyba z zasobów z CLK bo gdy lece bezpośrednio z neta to prędkość wynosi 30/100 kb/s
Data dodania : 2007-06-09
[ Zdzisław ] » sieć
Brak warunków przyjęcia, koszty, korzyści.
Data dodania : 2007-05-28
[ z-k ] » komentarz
Tekst informacji dla przeciętnego mieszkańca Sobieszowa zupełnie niezrozumiały.Jaka procedura, koszty , korzyści?Brak reakcji internautów w ty względzie staje sę uzasadnony.
Data dodania : 2007-05-27