Galeria
Galeria
Galeria
Galeria
 

Zanim zgłosisz awarię.

  1. Upewnij się, że kabel sieciowy jest podłączony do komputera, wtyczka trzyma się pewnie w karcie sieciowej, oraz czy dioda na karcie sieciowej (o ile jest ona w taką wyposażona świeci się).
  2. Jeżeli dioda na karcie sieciowej się świeci, a dostępu do Internetu nie ma należy sprawdzić czy konfiguracja IP komputera jest prawidłowa (pomoc techniczna > konfiguracja sieci) oraz czy karta sieciowa jest włączona (krok 3 konfiguracji sieci z menu rozwijanego wybieramy włącz). Jeżeli karta jest włączona a na ikonce symbolizującej świeci się czerwony X lub trójkąt z wykrzyknikiem prosimy o zgłosznie tego faktu do naszego biura w Sobieszowie, możemy też wykonać kroki z punktu 4 - może być to pomocne przy diagnozie problemu.
  3. Jeżeli karta sieciowa została w komputerze zmieniona, konieczne jest wykonanie procedury zmiany karty sieciowej dostępnej w panelu klienta.
  4. W przypadku gdy na ikonie karty sieciowej świeci się czerwony X możemy sprawdzić , czy:
    • w budynku działają urządzenia podłączone do prądu administracyjnego (np. domofon, oświetlenie klatki schodowej i piwnicy)
    • w budynku występują częste wachania napięcia objawiające się np. przygasającym oświetleniem
  5. W przypadku gdy na karcie sieciowej świeci się żółty trójkąt:
    • czy w budynku występowały przed wystąpieniem problemu wachania napięcia, krótkie przerwy (pon. 1 sek) w dostawie prądu

Wszlkie dodatkowe informacje są przydatne w diagnozie problemu. I mogą przyspieszyć jego rozwiązanie, a zazwyczaj mogą spowodować szybkie rozwiązanie problemu nawet podczas rozmowy telefonicznej.

Komentarze [ 0 ]
dodaj komentarz »